Mä olin menossa sir Einoa hoitaan ja kattelin ku jätekuski tyhjensi roskista..... ja siis jälleen sekajätteen sekaan heitettiin energiajäte, eli poltettava sellanen. Mä kysyin siltä jätkältä miks sä teet noin?! Me lajitellaan jätteet ja sä länttäät ne samaan kuormaan. Se ei pystyny ku nikottelemaan, kun sanoin, että saatana, mä pystyn kirjottaan lehteen tästä ja ihan omalla nimellä. Samoin tuun soittaan Salon jätehuoltoon. Ja soitin, pyysin kuljetusvastaavalle. Toimitusjohtaja se sano olevansa, joka vastas. Sano, että pojat ovat menneet siitä mistä aita on matalin, ettei tää toistu. Siinä on toinen jätkä varmaan sanonu, että kippaa samaan kuormaan, jottei mun tartte tulla, eli meni hoitaan omia asioita. En tiedä, mutta nyt on parhaillaan isot suunnitelmat Etelä - Suomessa, miten mahdollisimman vähän kaatopaikalle kärrättäisiin tavaraa, että lajittelu toimisi. Turun radiosta tuli tästä asiasta seuraavana päivänä haastatteluja ja pyydettiin vihjeitä rikoksista, jotka koskee ympäristönsuojelua ja jätteiden lajittelua! Et silleen!