Tervehdys pitkästä aikaa!!

Kun oon oottanut meidän kulmille roskisdyykkaria, niin yx yö totesin noin klo 02.00, jotta sellaanen on liikkeellä. Heräsin kun ikkuna oli auki, jotta sillä oli meneillään lasinkeräyspönttö. Kaikkea mahdollista hän tonki jäteastioista, mä leikin KGB:n agenttia ja vaklasin.

Ja perkele, että otti mua tänään aivoon. Perintätoimistosta tuli lasku, jotten oo maksanu 9 euron lankapuhelinlaskua. Soli sitten 15 euroa tällä hetkellä. Soitin perintään ja sanoon, jotta Ologa maksaa mun laskut joka kuukauden 3:s päivä eli eläkepäivänä, jotta mikä tässä mättää?? Nooh`tyttö rupes selailemaan konettaan ja sano, että on se maksettu. Tää ihmekone oli vaan laittanut virheellisesti maksupäivän 7:neksi. Ihmettelen, jottei Salon seudun puhelimen laskutus soita ja kysy ensin, notta missä vika ku ette ole 9 euron laskua maksanut?? Meinaan tasan joka kuukausi sen maksan ja aina se on se 9 euroa. En soita lankapuhelimella vaan kännykällä. Pidän sitä vaan, koska siinä on tunnearvoltaan vanha numero.

Äläkääkä ihmiset tehkö tex-mex lihapyöryköitä ainakaan isoihin pitoihin kokeilematta. Mä laitoin 600 gr paistinjauhelihaa+ valkosipulia+ 1 dl persiljaa+ 1 pss tacomausteseosta ja yhden munan ja sekoittelin ja laiskuuttani väänsin pienen murekkeen. Ja ei kuulkaa häävi tullut, vanhalla systeemillä tuloo paljon parempia.

Sitten mä kokeilin pakasteesta Pynteriä ajatellen, kun se on kasvissyöjä, parsakaaligratiinia uunissa. Noh´se oli taas niin hyvää, notta aikani kun maistelin, se loppui. Siitä pakkauksesta ei ole kuin yhdelle. Mä ostan , kun muistan, varastoon pakkaseen kasvisruokaa Pynterille, muuton käy niin, että se paukutteloo jääkaapin ovia ja sanoo, "MIKSEI TÄÄLÄ OO RUAKAA.."