Soitin Uljakselle, entiselle poikakaverilleni, ku aika tuli pitkäksi maata sängyn pohjalla selkäkivun ja kipupiikkien takia. Tää rupes tivaamaan multa hierontaa! Hän on kuulemma 2 kk:den ajalta kirjannut ne kerrat ylös, jotka hän on käyttänyt mua autollaan kaupassa. Mä en oo pystynyt vastapalveluksi hieromaan ja hän on laskenut, että mä oon tarvinnut kyytiä 39 kertaa ja antanut bensarahaa vain 85€, eli hän olis saamapuolella mielestään. Ja mä olen luullut, että me ollaan kavereita. Emmä ole koskaan ottanut siltä maksua hieronnasta, vaikka se kävi kokohieronnassa 1xvko ja kauppaan on vain 1 km ja keskustaan 2 km.

Olga laski, että se on korkeintaan ajanut 210 km kahdessa kuukaudessa mun takia ja nykyään kilometrikorvaus on 0,45€/km. No mä laskin, että 0,45x210= 94,50€, jotta mun täytyy antaa sille 9,50€ lisää rahaa ja kiittää palvelusta. Son mun kohralta ne kyytit loppu ja jos mä nyt tästä vähän virkistyn käsistäni, niin ei liioin Uljasta hierota sitten. Oomma kanssa hyväuskonen höppänä!!!

Joo Uljas sano, että silloin kun hän kävi säännöllisesti hieronnassa, hän ei pistänyt kyytimisiä ylös. Silloinkin mä annoin rahaa bensaan silloin tällöin. Ja, että se muisti sanatarkasti millä reissulla mä olen antanut 15€ tai 10€ tai luvannut antaa lisää ja unohtanut sen. Noh`Olga käy mun kanssa töittensä jälkeen kauppa-, apteekki- yms. asioilla ja muuton mä meen taksilla, jollei siskot 3 tai 2 kerkiä.

Mä oon nyh vähän kun sanaton. Kerrankin kun se ei viittiny mua kuskata ja menin Olgan kanssa Prismaan. Kun tultiin kaupasta ulos, niin hän oli autonsa kanssa Olgan auton vieressä parkissa. Että kyllä sitä jollain tapaa viiraa, jos muakin!! Hyvä tahto siltä puuttuu ja mä oon nyt sitten hyväkskäyttäjä!!

Ja siihen luuloon mää olen tän "ystävyyden" perustanut, jotta kun hän on soittanut mulle joka aamu. Mää kuuntelen millä kyljellä on kuarsattu ja hänen juttujaan peleistään, jotta mitään ei ole tullut lotosta, monivedosta, kenoist jne. Ja viimeks kun meillä oli jouluoluet suvun kanssa, niin hän ajoi korttelia ympäri ja tiiraili ravintolan akkunoista sisään autostaan ja simmosta. Mä oon hieronut häntä ilmatteks jo silloin kun mulla ittellä oli vielä auto. Ja sen mukaan jos hän on kyydinny mua 39 kertaa, niin hän on pistänyt yhdelle päivälle monta ruksia. Esim. terveyskeskus vienti ja haku= 2 kertaa. Emmä nimittäin joka toinen päivä oo ollu asioilla.

Kyllä mä nyt olen huvittunut, syrämmistynyt ja vaik`mitä.