Ei sitä ainakaan tähän hätään kuollakkaan syöpään. Se luomi päässä oli ihan harmiton tapaus.Lääkäri poisti sen siitä huolimatta. Kyllä se pisti hienosti puudutuspiikin mun päähäni sen luomen alle ja kraaputti sen pois. Ei tarvinnut edes hiuksia leikata. Atk kursseilla on käyty eka kerran ja mä seikkailin ympäri Moision koulua. Olin yläastelaisten puolella. Ovista pääsi sinne, mutta ulospäin  ei olleskaan. Onneksi sieltä tuli vastaan naisryhmä jostain palaverista ja ne siunaili,jotta mitä mä rollaattorini kans sielä teen..Yks niistä tuli avaan ovet mulle kansalaisopiston puolelle ja sanoi, että äläkää nyt päästäkö sieltä muita seniorilaisia tänne ja näytti ATK luokan. Eka 2,5 tuntia oli kuivaharjottelua. Käytiin näppäimistöä ja hiirtä läpitte, esiteltiin ittemme ja onko konetta ja onko käyttänyt jne. Ei ollut meitä, kun 2 ummikkoa. Suurin osa oli kurssilla uudestaan tai niillä oli koneet ja olivat käyttäneetkin, mutta kertasivat oppinsa uudestaan. Pois lähties mä sekosin koulun pihalla. En osannut suunnistaa jokirantaan. Neljän tytön ryhmä opasti momman oikealle reitille. Mä nääs tulin väärästä ovesta ulos ja eri puolelle koulua, kun mennessä.