On täällä Helsingissä lunta ja täys kaa os. Joka paikka lumisohjoa, eikä aurauskalustoa juuri näy. Näillä taitaa olla rahat vähissä kunnossapitopuolella.Eivät oo varautuneet tälläseen lumentuloon. Oltiin Sir Elviksen ja Rva Meren kaa Jumbossa ostoksilla. Se käy lenkistä. Emmää jaksais jatkuvasti ravata noin isossa kauppakeskuksessa. Sir Elvis on pikku hiljaa tottunut mommaan, hän kun on äiteensä poika. On häntä ollut kiva kattella. Huomenna lähden junalla kotia Saloon, jos mä vain löyrän oikean raiteen ja junan. Tullessa ei tapahtunut muuta kommellusta, ku tulin väärästä ovesta ulos Kaivopuiston puolelle ja sain kiertää korttelin, jotta löysin taxin. Son hyvä juttu toi eläkeläiskortti. VR : llä pääsee halvalla Salosta Hesaan, ei ollut ku 11 euroa. Saunas mä olin eilen, enkä keherannu sanoa tyttärelleni, etten päässyt lauteille. Ne oli mulle liian korkialla. Olis tarvinnut olla jotain jakkaraa, että olisin päässyt kiipeen lauteille. Niin mä vaan tyytysin heitteleen löylyä ja toivoin, jotta alaskin tulis lämpöä. Rva Meri kysys, jotta lämmitänkö mä äiree sulle tänäänki saunan ? Piti vaan tyytyä sanomaan, jottei nyh joka päivä tartte. Tiedoksi Olgallekkin, jott kun teettä sitä remonttia mökillä, kattokaa,että momma pääsöö saunahan lauteille asti, siis äijö rappus talkoosiin.