Lukiessani kahta kirjaa, Berliinin poppelit ja Erakkoravut, mulla jotenki kolahti homoparista kertovat kohdat, heidän elämästään. Mulla on ollut ystävänä mieshenkilö, joka on tullut ulos kaapistaan. Mua on naurattanut ne hänen ominaispiirteet. Kaikki täytyy olla GREAT, SUURTA, JUMALAISTA. Ku iski morkkis , sillon shoppailtiin , ostettiin jos jonkulaista purnukkaa, killutinta yms. Kaunista, kiiltävää ja joskus niin kornia krääsää, jotta ne näytti jo jossain mielessä hyvältä. Sitä roinaa oli sitten varasto pullollaan. Ruoka piti olla suurenmoista, punaviiniä paljon ja juhlia! Oopperaa ja oopperaa!! Konsertteja ja ulkomaanmatkoja!! Sitä rahaa oli käyttää elitistisesti, mutta nyt on lama tehnyt tehtävänsä. Mutta taitava hän on tekemään löytöjä kirppikseltä ja TOSI HALVALLA!? Kerran oltiin Tallinan reissulla ja mä lupasin olla hotellissa hänen kämppis. Mulle tuli pupu pöksyyn, ku huoneessa olikin parisänky, eikä sitä saanut erilleen.Mutta luojan tähden, Olga suostu vaihtaan huonetta, oli sängyt erillään. Muutoon meni hyvin, paitsi yx aamu heräsin ja ihmettelin kuka helevetti mua tuijottaa!? Soli mun homo ystävä, kauneusnaamio kasvoillaan. Vitsi multa tuli nauru. Hän puunas ku naiset ikään rapulan jäljet kasvoiltaan. Silmämeikki puuttui. No nyt hänen sunnuntai kävelyt mun luo,on taakse jäänyttä elämää. Tuli kunnon riita .