Tänään 27/2 - 08 huvitti taxikuski, joka oli mulla tässä kerran ja pyysin vartoon euron edessä, käyn ostoksilla, enkä viivy kauaa. Se äijä sai raivarin ja rupes kysyyn , että kuka maksaa ? Kuka maksaa?! Mä sanoin, että mä maksan, eiku sama litania, mutta lopulta se jäi odottaan. Ajattelin, että luulookse se mua mustalaaseksi vai maahanmuuttajaksi. Se on nyt törmännyt pari kertaa mua kuskaamaan. Toisella kertaa oli tullut lunta ja se ei päässyt meidän pihalle, vaikka mä olisin Golfin kans tullut, että heilahtaa. Se tinkas mulle siitä hyvästä kyytistä 10 centiä. Tänä päivänä se oli niin hyvällä päällä, ku sanoin, että mennään Nesteelle ostaa pari bissee, jotta halvemmaksi tuloo jos hän Ollikkalan SiWalle ajaa, ja tuli se. Mä koitin juttua vääntää takasin tulles ja sanoin ettei Tepan Grillikään oo toiminas. Hän innostu ja sano, et osta sää se ja mä haen makkaraperunoota. Sanoin, että osaan kyllä ruokaa laittaa, mutta oon mieluummin eläkkeellä. Joo kato mä tinkaan sulle 10 senttiä ja sää tinkaat mulle makkaraperunoista 10 senttiä. Mä ajattelin voihan v...u ja kiitos ja näkemiin.