Olin viimeisen kerran terapiassa!! Kuuden vuoden putki on ohi ja päätin antaa tilaa toisille, mulla kun nämä "mutterit" ovat raksuttaneet aivolohkoissa pitkän aikaan samaan tahtiin. Tai on mulle jotkut sanoneet etteivät ymmärrä ollenkaan näitä mun käyntejä psykiatrian polilla. Son`niin ko eräs samaan aikaan vuoroaan odottava mieshenkilö totes, notta sää olet olet harvinaisen selväjärkisen näköinen hullu!!? Mutta psykoosis ollaan oltu ja pohjamutia myöten käyty, mut hengis ollaan!!

Palautetta tuli ja tulee kirjallisena myös. Oon kuulemma sisukas pohojalaane, suvusta, jossa ei oo totuttu kaveria jättämään. Kuulemma sen hyvän mä olen kyennyt siirtämään Olgalle, Rva Merelle ja Pynterille. Suvun tuki näkyy Sir Einon suhteen tai sellaisessa, että mä saan kauppakyytejä, siivousapua ja rollaattorin , puutarha-apua jne. Kaikkea sellaista pientä mitä moni ei edes huomaa tehneensä. Ja vaikka mä asun yksin, en ole yksinäinen. Mä voin ihan varmasti mennä koska vaan visiitille siskojeni tai veljieni tykö ja monen muun. Ei muuta ko kiitoksia siitä!! Ja mähän asun mielenkiintoises "kolhoosis". Tämänkin päivän osalta saisi 1/2 romaania kirjoitettua, että heh heh =oD