Kyllä meikälääseltä meni ns. huumorintaju, ko olin eurossa kassalla. Mun ostokset teki 97,50 euroa. Ei siinä mitään, muttako olin ostanu vaan 2 prk pientä tuttelia ja 3 prk soseruokia Sir Einolle varastoon, kun tulee mammalle käymään. Vähän olutta, tuorejuuston ja 5 tomaattia.

Noh`kassakin rupes tuijottaa mua ja sano, ettei tää voi pitää ny paikkaas. Niiìn ei munkaan mielestä!! Heidän kassakoneensa löi ihan omia lukujansa.. Tuttu "kassa" sanoi, että eilen hänellä kävi monta virhettä, mutta häntä ei uskottu, jotta kone tilttaa omiansa.

Virhe tuli tomaattien kohdalla, mutta silti mulle jäi tunne, että hävisin kaupassa. Ostokset teki 27 euroa eli oli se sinne päin, mutta kun mulla ei ole tapana tarkistaa kuitteja, vaan ryttään ne automaattisesti roskiin. Jotta se siitä! Tai ne tomaatit tuli kahteen kertaan, jotta virhemarginaali oli vielä noin 3 euroa. Jos joku nyt ihmettelee, mikä on se mun vähän olutta, niin se on "vakio". Jotta sen hinnan tiedän tasan tarkkaan, noit muit ostoksii mä ajattelin, jott sin päin..