Kyllä mä kauhiast ihmettelen?! Semmonen hamppari , ku yhteen puhtiin käytti hyväkseen kakkos talon papparaista. Käytti sen pankkikorttia ku omaansa ja piti ittellään. Kuskas kaljaa yhdelle sun toiselle halavemmalla ko taxi. Mäkin sortusin ostaan kaljaa siltä, mutta se onneksi loppu. Hänen muijansa soitti mulle ja haukku lyttyyn. Hän kuvitteli, jotta meillä on suhde. Oli kattellut äijänsä kännykkää ja sielä oli mun puhelinnumero. Niin mä en ymmärrä, minkä takia se tonki meidän lasinkeräysastiaa. Heitteli purkkeja semmoseen koriin. Hän oli liikkeellä omalla pakettiautollaan ja ikkunas oli lappu, Salon Jätehuolto. Mä kävin kattomas, ku soli lähtenyt, sen jätepurkin. Soli melekeen täynnä edelleen. Hää heitteli vaan päällimmäisiä laatikkoonsa. Onkohan se saanu ujutettua ittensä jotenki Salon Jätehuoltoon? Pitäisikö hänen kerätä lasiromu pois? Tolla pelillä se purkki ei tyhjene koskaan. Teki mieli soittaa jäteyhtiölle ja kysellä, mikä on homman nimi?! Meinaan sälli oli Salon riksataxis aikoinaan töis, mutta sai lähteä. Hän veti välistä rahaa niin paljon ku kerkis. Taksi ei saa hakea viinaa asiakkaalle. Pullo on pystyttävä itte hakeen. Hän haki ja sai varotuksen. Sen jälkeen  hän rupes tekeen sitä, että hän tulee sovittuna aikana ja käy viinakaupas omalla autollaan. Eli vei taksilta asiakkaita pois. No nyt kun mä taivastelen tätä, tuli nostoauto ja tyhjensi astian. Tää oli kuskina siinä.  Onkohan hänet työllistetty tähän firmaan?!